1. Mějte systém
Najděte si nástroj ve kterém budete evidovat veškeré své povinnost. Měl by být jednoduchý a pro vás intuitivní, tak aby s ním pro vás byla radost pracovat.
2. Naplánujte si den dopředu
Nejlépe na sklonku každého dne si v systému naplánujte den následující. Ano, můžete to udělat i v rámci týdenní revize, ale je možné, že za týden se spousta věci za pochodu změní.
3. Cokoliv do 2 minut udělejte ihned
Jakýkoliv požadavek, či záležitost, jejíž splnění trvá do dvou minut udělejte ihned? Proč? Protože na splnění úkolu potřebujete prakticky stejný čas jako na jeho zapsání do systému. Je tedy nasnadě úkol splnit ihned.
4. Rozhodujte se jen jednou
Není potřeba rozhodovat o jedné stejné záležitosti dvakrát.
5. Vše si zapisujte
Veškeré nápady, požadavky a záležitosti během dne ihned zapisujte do inboxu v systému. Nemusíte pak na věci zbytečně myslet. Lidský mozek není k tomu, aby si věci pamatoval, ale aby o věcech rozhodoval a tvořil.
+1. Dělejte týdenní revize
Na konci každého týdne revidujte svůj systém. Odškrtněte hotové, definujte cíle a priority na další týden. Odměňte se.