Převlékat kabátky je IN

Včera jsem zde na blogu a na mém prodejním webu www.levne-web.cz nahodil podzimní motiv. Posbíral jsem to nejexkluzivnější listí na pixabay.com a umístil na mé weby. Proč? Je přece podzim…

Ale kde že – výměna kabátků má mnohem prozaičtější odůvodnění – jednoduše mi přináší peníze.

O pravdivosti starého dobrého přísloví nás marketérů „obsah je král“ jsem se naposledy přesvědčil na začátku tohoto měsíce, kdy jsem vyhodnotil srpnovou prodejní kampaň na webu levne-web.cz. Nabízená letní sleva 33% a poutavá grafika zvýšily objednávky téměř o 100%.

Lidé aktuální promoakce milují

Opět jsem se tak přesvědčil o tom, že potenciální zákazníky oslovuje časově omezená sleva více než samotný nabízený produkt. Dokonce bych si dovolil tvrdit, že ani tak nezávisí na výši nabízené slevy, jako na tom, jak celou promoakci zákazníkovi naservírujete. Toto tvrzení jsem se rozhodl ověřit právě teď v říjnu, kdy po výměně podzimního kabátku budu svým klientům nabízet oproti třetinové slevě v létě 20% podzimní slevu. Sám se těším na čísla, která nám kampaň v listopadu přinese.

Měníte také kabátky?

Co si z toho článku odnést? Pokud na internetu prodáváte cokoliv, mějte na svých prodejních webech aktuální obsah. Ze své branže vím, že tvorba kvalitního obsahu je náročnější než tvorba samotného webu, kde je publikován. Relevantní obsah, který zákazníky osloví je však nakonec elementem, který Vám prodává, proto doporučuji nepodceňovat jeho význam, a naopak Vám dobře radím investovat čas a prostředky do jeho tvorby.

 

Vaše komentáře

komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *